Fifa Online 4 Ücretsiz Nasıl İndirilir? Kurulum Yolları

Fifa Online 4 Nedir?

Fifa Online 4 2018 yılında çıkan ve ücretsiz olmasıyla birlikte Fifa severler için harika bir oyun deneyimi sunan bir yapımdır. Yine EA Sports'un oluşturduğu oyunlardan biridir ve şuanda UFL gibi Pes gibi ücretsiz oyunlara rakip olarak EA Sports'un yaptığı bir oyundur. Bu oyunu her ülkede yayınlamamışlardır sadece belli ülkeler için geçerli olan bu oyunumuz tam çıkışını 2018 fakat Türkiyemiz için yeni gelmiş bir oyundur.

Trulli
Fifa Online 4 - Fifa, Online 4, Türkçe.

Fifa Online 4 Nasıl Bir Oyundur?

Adında geçtiği gibi Online bir oyun olan Fifa Online 4, Fantezi takımınızı kurduktan sonra çevrimiçi olarak başka oyuncular ile 1v1, 2v2 tarzında veya volta modunu oynayabileceğiniz ücretsiz bir yapımdır. Oyun içi etkinliklerden tutun kart açılımlarına oyunda Transfer pazarı bile mevcuttur.

Fifa Online 4 Nasıl İndirilir?

Aşağıda ki videoyu izleyerek detaylı bilgilere sahip olabilir ve oyununuzu ücretsiz ve bilgisayarınıza virüs sokmadan orjinal yerinden indirebilirsiniz.



İfadeler

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Çok güzel bir site Çok bilgilendirici ve yararlı oyunu çok iyi anlatmışlar elinize kolunuza sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir anlatım olmuş harika , muhteşem süper.

    YanıtlaSil
  3. canlı yayınlarının ve videolarının sıkı bir takipçisiyim. çok güzel oynadığın için ben de heveslendim ve kesinlikle bu oyunu oynamalıyım diye düşündüm. izledim ve tüm adımları teker teker yaptım. çok işime yaradı çok teşekkürler. başarılarının devamını dilerim :)

    YanıtlaSil
  4. Abi canli yayinlarda seni izlemek baya sariyo bu arafa site de guzelmis

    YanıtlaSil
  5. Abi Ben 101xp Oyun Merkezini İndiriyorum Açılmıyor Neden?

    YanıtlaSil

Close Menu