Mount & Blade II: Bannerlord Fps Arttırma | Kasma Sorunu Çözümü!

Mount And Blade II: Bannerlord'ta Fps Nasıl Arttırılır?

Türk Yapımı efsane oyunumuz Mount And Blade II: Bannerlord biliyorsunuz Warbandın devamı şeklinde çıkan bir Tarih oyunudur. Oyunda diplomasi,savaş,derebeylik vb. Harika olaylar barındırıyor bunlarıda 2D değil bildiğiniz 3D olarak veriyor. Gerçekten TaleWorlds ekibini tebrik etmek lazım oyunun grafikleri "Harika" çok iyi işler başardılar. Fakat biliyorsunuz her harika grafikli oyununun en büyük sıkıntısı Optimizasyon ve Fps sorunudur. Bizde bu yazımızda sizlere Bannerlorda Nasıl Yüksek Fps Alınır onu gösterdik... Gelin isterseniz Mount And Blade 2 Bannerlorda Fps Nasıl Yükseltilir onlara bakmadan önce Sistem Gereksinimlerine Bakalım.

Trulli
Bannerlord Fps Arttırma - Bannerlord, Kasma Sorunu, Çözüm.

Mount And Blade II: Bannerlord Minimum Sistem Gereksinimleri Nelerdir?

Gelin isterseniz hemen şimdi MİNİMUM Sistem Gereksinimlerine bakalım.

  • İşletim Sistemi : Windows 7 (64-bit Sadece)
  • İşlemci : Intel® Core™ i3-8100 / AMD Ryzen™ 3 1200
  • Bellek : 6 GB Ram
  • Ekran Kartı : Intel® UHD Graphics 630 / NVIDIA® GeForce® GTX 660 2GB / AMD Radeon™ HD 7850 2GB
  • Depolama : 60 GB Kullanılabilir Depolama Alanı
  • ÖNEMLİ : Ekran Kartı ve Verdiğimiz Bilgiler Oyunun Çıkışında Değişiklik Gösterebilir.

Mount And Blade II: Bannerlord Max. Sistem Gereksinimleri Nelerdir?

Gelin isterseniz hemen şimdi Maximum Sistem Gereksinimlerine bakalım.

  • İşletim Sistemi : Windows 7 (64-bit Sadece)
  • İşlemci : Intel® Core™ i5-9600K / AMD Ryzen™ 5 3600X
  • Bellek : 8 GB RAM
  • Ekran Kartı : NVIDIA® GeForce® GTX 1060 3GB / AMD Radeon™ RX 580
  • Depolama : 60 GB Kullanılabilir Depolama Alanı
  • ÖNEMLİ : Ekran Kartı ve Verdiğimiz Bilgiler Oyunun Çıkışında Değişiklik Gösterebilir.

Hemen Aşağıdan Videomuzu İzleyerek Fps Arttırmayı Öğrenebilirsiniz.




İfadeler

Yorum Gönder

9 Yorumlar

  1. videoyu da izledim buradan da okudum 2 kat daha fazla bilgilendim çok güzel olmuuşş🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim güzel yorumun için :)

      Sil
  2. Gerçekten Emek vermişsin Bana çok fayda katın❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum sağolasın yorumun için :)

      Sil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Dc den Geldim❤

    YanıtlaSil
  5. Normalde sistemim çok iyi olmadığı için warband oynuyordum ama bu video sayesinde bannerlord'u akıcı bir şekilde oynayabiliyorum. İzlemeyenler için öneririm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel kardeşim yorumun değerliydi benim için sağolasın <3

      Sil

Close Menu