Don't Starve Together Yeni Başlayanlar Neler Yapmalı? Detaylar...

Don't Starve Together Hayatta Nasıl Kalınır?

Don't Starve Together yeni başlayanlar nasıl hayatta kalır? Don't Starve Together yeni başlayanlar neler yapmalı? Don't Starve Together oyuna başlayanlar ne yapmalı? Don't Starve Together oyunu ilk defa oynayanlar nasıl bir yol izlemeli? bu ve buna benzer çok sayıda soruların cevabını sizler için derledim.

Trulli
Don't Starve Together - Dont, Starve, Together,

Peki Neler Yapmalıyız?

Don't Starve Together'da yeni başlayan arkadaşlarımız için "detaylı" ve bir o kadarda "açıklayıcı bir makalemiz şuanda mevcut. Bunu okuyarak + olarak youtube videomuzu izleyerek detaylı bilgilere sahip olabilirsiniz. Peki Don't Starve Together'da oyunu yeni satın almış ve daha yeni ayak basmış arkadaşlarımız ne yapması gerekiyor? cevap çok basit kesinlikle flint, grass, rock, berrybush gibi temel şeylerden başlayabilirsiniz fakat her şeyden önce bilmeniz gereken şey karakterlerimizin özellikleri. Bildiğiniz gibi oyuna başlamadan önce oyun bize karakter seçimi yaptırıyor maalesef oyunumuzun Türkçe dil desteği mevcut değildir. O yüzden size Don't Starve Together Karakter Rehberi makalemizi okumaya davet ediyorum.

Videom;





İfadeler

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Don't Starve Together Hayatta Nasıl Kalınır yayınını çok beğendim devamı gelirse sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yayınların devamı gelecek

      Sil
  2. Yeni başlayanlar için güzel bir içerik teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. kardeşim adamın dibisin sürekli 3. günde ölüyordum şimdi 23. gündeyim ve hayat koşulları süper ilerliyor sayende youtube videonu izledim süpersin abone oldum

    YanıtlaSil
  4. bu oyunu oynamayı çok istiyordum ama nasıl oynayacağımı bilmiyordum. sonra senin videonu gördüm ve izledim. artık rahatça don't starve together ı oynayabileceğim. böyle yararlı videoları bizimle paylaştığın için çok teşekkür ederim iyi ki varsıınn❤

    YanıtlaSil

Close Menu