Gta San Andreas Nasıl İndirilir? Gta San Andreas Kurulum!

Gta San Andreas Nasıl İndirilir?

Gta San Andreas Nasıl Kurulur? Gta San Andreas En son sürüm nasıl indirilir? Gta San Andreas kurulumu nasıl yapılır? Gta San Andreas en güncel şekilde nasıl indirilir? Gta San Andreas ücretsiz nasıl indirilir?

Trulli
Gta San Andreas Nasıl İndirilir - Gta, San, Andreas

Gta San Andreas Oyunu

Amerika Birleşik Devletlerinin çıkarmış olduğu en iyi oyunlardan bir tanesidir. Gta San Andreas'ın bu kadar popüler olmasının sebebi kesinlikle Rockstar Games'in kalitesinden gelmektedir. Şirket kesinlikle çok fazla önem veriyor oyunlarına yaptığı projelere aynı şekilde GTA Vice City de Rockstar Games'in çıkartmış olduğu bir oyundur ve bu iki oyun kesinlikle dönemlerine damga vurmuştur halende damga vurmaya devam etmektedir.
Gta San Andreas oyunumuz "San Andreas" sokaklarında geçmektedir peki bu oyun nasıl indirilir? Nasıl indirileceğini bilmeyen arkadaşlarımız aşağıda ki videomuzu "sonuna" kadar izlesinler çok önemli ve gerekli bilgilerden bahsettim peki bu oyun neden bu kadar iyi?Arkadaşlar "EMEK" asla tesadüfe çevirilemez adamlar gerçekten "EMEK" vermişler bunun karşılığını'da yıllardır alıyorlar ve halende alacak gibiler.

VİDEOM;



İfadeler

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Gta San Andreas En son sürüm harika anlatım teşekkürler kardeş.

    YanıtlaSil
  2. Gta San Andreas Nasıl İndirilir? Birde buradan resimli anlatım yapsan harika olur bence...

    YanıtlaSil
  3. o kadar sade bir şekilde anlatmışsın ki kafam karışmadan rahatça indirdim bu oyunu. böyle yararlı videoların devamının gelmesini istiyorum

    YanıtlaSil
  4. Selam Ben Videodaki Herşeyi Adım Adım Yaptım Ama Gta Sa ya basınca herhangi bişey çıkmıyor veya bişey başlamıyor yönetici olarak çalıştırdım klasör d de çalıştırdım ama olmuyor ne yapmalıyım

    YanıtlaSil

Close Menu